streda 15. októbra 2014

Prečo mi Facebook stopol propagovanú reklamu?

Prečo mi Facebook stopol propagovanú reklamu? 


Zaplatili ste si reklamu na Facebooku a pozastavili Vám ju ?


Prečo mi Facebook stopol reklamu?


Chceli ste si spraviť reklamu na Facebook.com a tak ste nahodili reklamný banner a dali zvýrazniť (propagovať), a po nejakom čase Vám prišiel email a zobrazilo sa "nezvýraznené" ?  A pritom Vám to stiahlo časť z kreditu ?
Áno aj mne sa to stáva :)

Prečo sa reklama na Facebooku stopla alebo prestala propagovať ? 

Preto lebo Váš reklamný obrázok obsahuje viac ako 20% textu. To je väčšinou najčastejšia chyba prečo sa reklama na Facebooku zastavil, resp. nepropagovala.

Je to tak. Ak pridávate na Facebook reklamný banner v ktorom je viac ako 20% textu a chcete ho zvýrazniť, (zaplatiť si reklamu) alebo propagovať, Facebook Vám príspevok stopne/zastaví, teda reklama sa nebude zobrazovať/propagovať.


Ako predísť tomu aby moja reklama na Facebooku nebola zastavená?

Je ťažké pohľadom odhadnúť, či Váš reklamný banner/obrázok má alebo nemá viac textu ako 20%.
Facebook však ponúka pomôcku, podľa ktorej si môžete overiť, či Váš banner/obrázok, ktorý chcete zvýrazniť (zaplatiť reklamu) na Facebooku obsahuje viac alebo menej ako 20% textu.

Na tomto linku nájdete Facebook generátor, kde stačí nahrať obrázok a FB Vám ukáže koľko % textu je na Vašom bannery/obrázku.


Stačí len nahrať Váš banner/obrázok, zakliknite políčka na ktorých je text. Potom sledujte na pravej strane (zakrúžkoval som to) koľko percent textu má Váš banner/obrázok.
Prečo mi Facebook stopol reklamu?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára